FAQ Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met mij op, ik streef ernaar je vraag nog binnen 24 uur beantwoorden.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling betalen via iDEAL, overboeking, PayPal, automatisch incasso, creditcard, achteraf betalen via Klarna of bij ophalen.
Hoe werkt betalen via Klarna?
Bij een aankoop kan je via Klarna check-out nu kiezen voor ‘betaal nu’ en ‘betaal later’. Wil je direct afrekenen dan kan je via verschillende betaalopties met 1 click afrekenen. Wil je later betalen dan krijg je 2 weken de tijd om de factuur te betalen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het aantal producten en het gewicht van het pakket. Over het algemeen geldt het standaardtarief van € 4,95. De verzendkosten worden automatisch berekend in het winkelmandje.
Wat is de levertijd binnen Nederland?
Alle bestellingen worden binnen 3-5 dagen verwerkt en verzonden, mits op voorraad, met uitzondering van weekend en feestdagen. Pakketpost via DHL heeft een levertijd van 1 à 2 werkdagen (m.u.v. feestdagen). Ikborduur.nl is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport.
Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met mij op.
Wat is de levertijd buiten Nederland?
Alle bestellingen worden verzonden met DHL. Voor levertijden in het buitenland verwijs ik je door naar de website van DHL.
Wat is het minimum orderbedrag?
Wij hanteren geen minimum orderbedrag.
Hoe kan ik iets retourneren?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Het product dient in de originele verpakking en ongebruikt retour verzonden te worden zonder beschadigingen. Kosten voor het retour sturen van het product komen voor rekening van de consument. Wanneer ik het product in goede staat retour heb ontvangen, zal ik het bedrag terug betalen op je rekening.
Kan ik een product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met nancy@ikborduur.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.